چون ادم در هنوخ شوئن پورپورا نفریت مرحله IV

شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چون ادم در هنوخ شوئن پورپورا نفریت مرحله IV

 

چون ادم در هنوخ شوئن پورپورا نفریت مرحله IV

هنوخ شوئن پورپورا یک بیماری است که باعث می شود رگ های خونی کوچک در بدن ملتهب و نشت است. این می تواند هر زمان در زندگی رخ می دهد، اما آن است که شایع ترین در کودکان بین 2-6 ساله. HSP نیز می تواند به کلیه ها تاثیر می گذارد، باعث هنوخ شوئن پورپورا نفریت. در اینجا، ما دوست داریم که به معرفی دلیلی برای ادم در مرحله IV نفریت پورپورا.

در هنوخ شوئن پورپورا نفریت مرحله IV، بیماران تنها 15-29٪ از عملکرد کلیه باقی مانده است. صدمه به کلیه ها بسیار شدید با چنین عملکرد ضعیف که کلیه ها به سختی قادر به زنده نگه داشتن فرد. علل ادم / تورم است به علت صدمه به کلیه، به خصوص آسیب توبول های کلیوی است.

تابع اصلی از توبول های کلیوی به دوباره مکیدن و جذب مواد مفید از ادرار اولیه و مواد زائد تخلیه به داخل ادرار. هنگامی که توبول های کلیه مشکل دارند، آنها موفق به عمل برای از بین بردن آب اضافی. مایعات را در بدن ساخت. به عنوان یک نتیجه، برخی از بیماران مبتلا به ادم یا تورم در پا، پاها، پلک ها، و غیره توسعه

به منظور خلاص شدن از شر ادم و علائم دیگر، بیماران مبتلا به هنوخ شوئن پورپورا نفریت مرحله IV باید یک درمان موثر برای بازگرداندن عملکرد توبول های کلیوی و همچنین بهبود عملکرد کلیه را پیدا کنید. در این راه، نارسایی کلیه می تواند با تاخیر و یا حتی اجتناب شود.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی اثرات درمانی بزرگ برای هنوخ شوئن پورپورا نفریت. بسیاری از بیماران از مزایای استفاده از این درمان است. شما می توانید برای درک بهتر Mooi Bertjan، نفریت پورپورا به این مورد از مالزی، 'اشاره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شوئن ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.